vineri, martie 02, 2018

Poliția Română și DIICOT-kit de recuperare a datelor din fișierele infectate


Aveți nevoie de ajutor pentru a vă debloca viața digitală fără a plăti atacatorii?

Poliția Română și D.I.I.C.O.T., cu sprijinul Bitdefender și EUROPOL, pun la dispoziția publicului un kit pentru recuperarea datelor, destinat victimelor clasei de ransomware GandCrab. Vă puteți recupera fișiere infectate, fără a plăti sumele cerute de infractorii cibernetici.
Amenințarea GandCrab se răspândește prin reclame publicate pe site-uri infectate sau prin chitanțe și facturi fictive trimise ca fișiere atașate în e-mail-uri.Odată ce victima accesează vectorul de atac, GandCrab blochează fișierele importante de pe dispozitivul folosit și apoi șantajează.


GandCrab a făcut peste 50.000 de victime în mai puțin de o lună, inclusiv din România, și cere recompense substanțiale ca să redea accesul la datele blocate.
În schimbul cheii de decriptare, dezvoltatorii GandCrab cer recompense cuprinse între 300 și 500 de dolari, în moneda virtuală DASH, folosită în premieră pentru activități infracționale asociate ransomware.

Diferența semnificativă dintre sumele cerute victimelor șantajate se explică prin faptul că infractorii cibernetici au dezvoltat și un serviciu de afiliere care permite răspândirea GandCrab de către orice altă grupare interesată să câștige bani.

Poliția Română, prin polițiștii specializați în combaterea criminalității informatice, sub coordonarea D.I.I.C.O.T. și în parteneriat cu producătorul global de soluții de securitate Bitdefender și cu EUROPOL, pun la dispoziția publicului un instrument pentru decriptarea datelor, care oferă victimelor clasei de ransomware GandCrab posibilitatea să le recupereze, fără să mai plătească recompense infractorilor cibernetici.

Kit-ul funcționează pentru toate versiunile cunoscute ale amenințării ransomware GandCrab și este disponibil pe www.nomoreransom.org. - un portal online disponibil inclusiv în limba română, și în secțiunea dedicată instrumentelor de decriptare de pe labs.bitdefender.com.

Aplicația poate fi găsită pe www.nomoreransom.org, alături de alte 52 de soluții antiransomware puse gratuit la dispoziția publicului.

Proiectul No More Ransom a fost lansat în iulie 2016, de poliția națională olandeză și Europol, instituția de combatere a criminalității la nivelul Uniunii Europene, cu scopul de a crește nivelul de colaborare dintre sectoarele public și privat în lupta contra ransomware.

Pe nomoreransom.org, utilizatorii pot afla informații suplimentare despre ransomware și modul în care se pot feri de această amenințare.
În urma acestui demers, ce are ca scop lupta contra ransomware, cea mai prolifică amenințare cibernetică a momentului, Poliția Română și D.I.I.C.O.T. au devenit parteneri asociați ai proiectului No More Ransom.

Pentru a preveni infectarea cu ransomware, utilizatorilor li se recomandă să păstreze copii ale datelor importante, să folosească o soluție de securitate și să evite să acceseze linkuri sau fișiere din e-mail-uri nesolicitate.

Aplicația poate fi descărcată și de aici:
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Cine dorește și crede că merită să ajute presa liberă și jurnalismul independent din România poate dona în conturile:

RO89INGB0000999904446953(RON) deschis laING Bank-Sucursala București
RO7IINGB0000999904446986 (EUR) deschis la ING Bank-Sucursala București.

Motto: Presa este câinele de pază al democrației. Citiți și gândiți!
Când presa nu este liberă, când presa este manipulată, când presa face jocuri de interese, când presa este folosită pe post de armă politică, când presa nu mai are atitudine, nu mai face informare și educare corectă, când presa nu mai este de partea legii și de partea cetățenilor Democrația este în pericol.

Paul Stan este un jurnalist independent, apolitic, nealiniat, neafiliat la nici un grup de interese politice, mafiote, afaceriste sau de altă natură.
Paul Stan este un jurnalist în slujba oamenilor cinstiți și a adevărului.
Paul Stan nu face jocuri politice și nu este tonomat manipulator.
Paul Stan nu este finanțat și susținut de nimeni.








Un comentariu:

  1. Buna ziua, eu sunt Allison Howarts Dupa ce am fost în rela?ie cu Anderson ani de zile, s-a despar?it de mine, am facut tot posibilul sa-l aduc înapoi, dar totul a fost în zadar, l-am dorit atât de mult din cauza iubirii pe care o am pentru el, L-am implorat cu tot, am facut promisiuni, dar el a refuzat. I-am explicat problema mea prietenului meu ?i ea mi-a sugerat ca ar trebui sa contactez mai degraba o caseta de vraja care m-ar putea ajuta sa arunc o vraja pentru a-l readuce, dar eu sunt tipul care nu a crezut niciodata în vraja, nu am avut de ales decât sa-l încerc, eu i-a trimis caseta vraja ?i mi-a spus ca nu este nicio problema ca totul va fi bine înainte de trei zile, ca fostul meu se va întoarce la mine înainte de trei zile, a aruncat vraja ?i surprinzator în a doua zi, era în jurul orei 16.00. Fostul meu m-a sunat, am fost atât de surprins, am raspuns la apel ?i tot ce a spus a fost ca îi pare atât de rau pentru tot ce s-a întâmplat, încât a vrut sa ma întorc la el, încât ma iube?te atât de mult. Eram atât de fericit ?i m-am dus la el încât a?a am început sa traim din nou ferici?i împreuna. De atunci, mi-am facut promisiune ca oricine ?tiu ca are o problema de rela?ie, a? fi de ajutor unei astfel de persoane, referindu-l la ea singura casa de vraji reala ?i puternica care m-a ajutat cu propria mea problema. e-mail: ogagakunta@gmail.com pute?i sa-i trimite?i un e-mail daca ave?i nevoie de asisten?a sa în rela?ia dvs. sau în orice alt caz sau WhatsApp, la +2348069032895
    1) Vraji de dragoste
    2) Vraji de dragoste pierdute
    3) Vraji de divor?
    4) Vraji de casatorie
    5) Vraja de legare.
    6) Vraji de rupere
    7) Alunga un iubit trecut
    8.) Dori?i sa va promova?i în vraja dvs. de birou / Loterie
    9) dori?i sa va satisface?i iubitul
    Contacta?i acest om grozav daca ave?i vreo problema pentru o solu?ie de durata
    ogagakunta@gmail.com

    RăspundețiȘtergere